zaterdag 18 februari 2012

Mijn droomdekens die ik gemaakt heb


Deze  droom dekens heb ik allemaal gemaakt 
en ze worden opgehangen op de tentoonstelling  in de Apostolische kerk in Enschede
waar we met een  hele groep dames elke 2de zaterdag van de maand bij elkaar komen om te werken aan de droom dekens







onze zoon Mark kwam met 
Sven ook kijken op de tentoonstelling.
Ook dochter Joriene was er met  Bram en Nick.

Nick en Bram herkennen ook de deken die oma  voor ze gemaakt heeft.








Onze kleinzoon Sven kwam ook kijken
naar alle dekens die er gemaakt zijn , en riep:Oma oma die heb jij ook voor mij  gemaakt he ,want zo een heb je ook voor mij gemaakt . En hij ging bij de droom deken met de Cars auto's staan.
Ja ik heb ook voor al mijn kleinkinderen een droom deken gemaakt

Mijn man hielp ook mee met de tentoonstelling voor te bereiden
van de droom dekens die wij allemaal gemaakt hebben in Enschede






Weer een deken af .








En deze stof met honden Cocker spaniels vond ik zo leuk dat ik die niet in de winkel kon laten liggen ,omdat ook dezelfde hond er op stond als onze Maxi .Ik heb de stof dan ook gekocht. En er een deken van gemaakt. En hem ook mee genomen naar Schiedam voor ons jongste kleinkindje .Ik kon er niet toe komen om hem in te leveren voor de Droom deken stichting .Deze werd dus speciaal voor mijn eigen kleinkind gemaakt.
De rest die ik maak 
gaan allemaal weer naar de stichting Droom dekens .Of  ik moet weten dat er een kind is in mijn omgeving  die in aanmerking  komt,wil ik ook wel speciaal voor dat kind er een maken















1 opmerking:

  1. Wat een ongelooflijke productie, geweldig! Daar worden vast weer veel hartjes blij van.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen