vrijdag 30 maart 2012

38 jaar getrouwd

Woensdag was het 38 jaar geleden dat we zijn getrouwd ,en hebben we er een leuke dag van gemaakt .We zijn met de trein naar Deventer geweest Heel leuk  .En we hebben gewinkeld .Maar wat mij wel tegen viel is dat ik de quilt winkel niet kon vinden ,stom he .We hebben rond gelopen en we konden de winkel nergens vinden ,maar dat komt dan de volgende keer wel  .Wij gaan zeker nog een keer,s'avonds zijn we nog lekker uit eten gegaan. Dat was ook voor herhaling vatbaar.

1 opmerking:

  1. Hallo Marianne,
    Jammer dat je de quiltwinkel niet hebt gevonden.Ik wil je waarschuwen je komt er de eerste uren niet weg!Mijn zoon heeft in Deventer gewoond en het eerste wat ik daar tegen kwam was het winkeltje in een smal straatje waar ze ook de oude huisje nieuw hebben gebouwd.Deventer is een geweldige stad.
    Ik woon een kwartiertje rijden vanaf Maastricht.
    Daar ga ik ook graag naar toe, zeker als het markt is,voor de vele stofjes.Veel plezier met je hobby!
    groetjes Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen