dinsdag 24 april 2012

De hobby's van ons samen

De hobby's die mijn man en ik samen hebben zijn :Stamboom onderzoek.Zo hebben we dan ook van beide families grondig uit gezocht.
Zelfs van de families van oma's en opa's van moeders kanten .
Dit is het familie wapen van mijn man zijn
familie.



                                           
      Dit zijn de opa en
                                           
                                          .                                           oma van mijn vader
                                              met hun kinderen .








                                                                               

    Dit is het aardewerk dat wij verzamelen.
Een verre voorvader van mijn man had een potten bakkerij
De Kat in Bergen op zoom.                                                                              
                                                                                                       


Dit is het kat aardewerk wat we verzamelen.
 En deze hebben wij verzameld.

En deze hebben wij al verzameld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten