woensdag 25 juli 2012

Ouders maken ook fouten

Pff .Hebben jullie dat nu ook wel eens ,of ??? dementie.Onze zoon gaat voor een paar jaar geleden ergens anders wonen.Ik koop hem een heel mooi groot hoog luchtbed ,want als wij naar hem toe gaan kunnen we ook er een nacht blijven slapen denk ik.In januari lig onze schoondochter in het ziekenhuis en ik ga er een paar dagen  naar toe, om te helpen waar ik kan.Ma heb jij dat lucht bed nog? Ik zeg nee dat heb jij. En die lieve man van mij zegt ook nog eens nee die is bie joe.De keer er op dat we weer bij zoon en zijn gezin zijn Zeg pa :En heb je dat lucht bed al terug gevonden ? Neeeee die is bij jullie Nee zeg ik die moet hier zijn want toen jullie zijn getrouwd heeft Joriene en Elroy er nog op geslapen .Ja maar later hebben jullie het mee genomen toen we verhuist zijn zeg zoon.Ik weer nee dat is niet zo het moet hier zijn .Pa zeg heb je het niet in de schuur gelegd toen? Nee pa het is bij jullie.Anders ruim die schuur is een keer op zeg pa. Op de terug weg in de trein,wij mopperend tegen elkaar Hm zeg pa :Zuln ze wel weg hem gooit , of weg hem geem zeg ik. Hm die jong ok zeg pa


En nu komt het....Andere zoon wil met zijn gezin naar de camping waar onze caravan nog staat.En omdat het op de radio was dat iedereen zoveel mogelijk uit de zon moest blijven ,gaat opa even  het luifel voor Romy van de zolder halen.Wij zitten in de keuken ,en daar komt opa de keuken in .Hij trekt met zijn mond van : O gotegot   .HET LUCHTBED DAT MOOIE BLAUWE VAN LEON LICHT BOVEN OP ZOLDER ,netjes in het kastje.  OOOO denk ik en  wij hebben ook nog ge moppert zeg ik . En ik heb maar direct ge smst.
WE HEBBEN WAT GOED TE MAKEN MET JULLIE.
Wat???

 Kwam terug.
En ik vertelde dat het luchtbed op zolder lag.
Dat zeiden we toch .

 Kwam terug.
Pfff ik voelde me wel heel schuldig.
Zo zie je maar ouders maken ook fouten.

1 opmerking:

  1. Grappig verhaal. Ach we zijn allemaal mensen nietwaar? Het gebeurt denk ik ook wel eens andersom......

    BeantwoordenVerwijderen