maandag 2 juli 2012

Vacantie in Beltrum

Naar de camping .De eerste zondag regen en nog eens regen .Gelukkig had ik mijn naai machientje mee genomen .En dit is het resultaat 3 toppen van droom dekens af.En toen werd het gelukkig  mooi weer . We zitten op camping Falkenburg in Beltrum ,een boeren camping .En het is er heerlijk rustig en een heel mooi grasveld ,mooie camping



Dit is op de camping 

En je kunt er prachtig fietsen .Hele mooie omgeving met prachtige brede fiets paden  .Langs de paden word zelfs het gras nog gemaaid .Wij genieten er van .En als je een stukje gefietst hebt krijg je een rustpunt .Zo kwamen we gisteren bij een rustpunt waar een schuurtje stond .Er stond een senceo apparaat ,een waterkoker, koffie, koffiemelk ,suiker, thee noem maar op .Ook zelfs een koelkast met frisdrank en er stond bij : Vrije gift. Prachtig hebben ze dat in Beltrum voor elkaar , vonden wij .De camping en de omgeving het fietsen kon niet beter .Deze week zijn we thuis en zit onze zoon met zijn gezin in de caravan. En ook zij genieten er van .Volgende week gaan wij weer .Mijn man en ik zitten er zelfs aan te denken om de boer te vragen of we de caravan mogen laten staan tot eind september zodat we de weekenden dat mijn man vrij is er naar toe kunnen Anders zijn wij nog wel snel uitgekeken steeds op de zelfde plek ,maar hier zijn we nog lang niet uitgekeken.En als het regent daarvoor heb ik mijn naai machine bij mij en natuurlijk allemaal lapjes stof  en mijn borduren ,kantklossen,lezen .Dus vervelen doen we ons niet .Nee, mijn man hoor ik soms wel denken moet dat ook nog mee? Maar we kunnen er zelf ook nog bij in en onze 2 hondjes natuurlijk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten